2007年7月6日星期五

hello..

mie here.. i prefer people call me like this.. short n easy.. remember!it's "mi.." but not "meh..".. long time didnt write blog already le.. feel like want to write then create another 1 again..

time passed very fast.. half year passed.. have i really think of what i gonna do for my future?i have make alot of plans.. i am not those type of people that not planning for future.. just a cant predict anything now.. i cant plan for it.. i dont wanna be a burden of my family..

我那3.00能做什么呢?考到了这个成绩后,心理不知不觉的安慰起来..这下子认定能考进大学的我..做好心理准备了..只是担心是否能拿到我想要得而已.. 我非常开心因为我能成为萧家族的第一位大学生了..无论如何.. 我也要为我的爸爸妈妈争一口气!!!到了成绩出来那天..omg..我的天啊..我竟然没有得到任何offer!!这样一来..我的梦想破裂了..我不能为爸爸妈妈争光了..我很伤心.. 因为我如果上诉不成功的话..我也都浪费了我中六的两年时间.. 我这是干什么啦.. 我知道换一换角度我可以找到别的路..但是我还是很不甘心.. 因为我是应该得到大学里的那一个位子..所以我是不会放弃的..我知道我的朋友们也会支持我的.. 如果他们不收我也是他们的损失.. 好了..希望每一位能为我祈祷一边我能得到我应该得到的位子..





-琳- mie
3.32am
7 july 2007

没有评论: